Inauguració de la 3a edició del postgrau de l’Escola de Llibreria

Dimecres, 10 de setembre de 2014 a les 18 hores, se celebrarà l’acte d’inauguració de la tercera edició del postgrau de l’Escola de Llibreria a la Sala d’actes del Col·legi Oficial d'Arquitectes de Catalunya, plaça Nova, 5 de Barcelona.

Aquest acte comptarà amb l'assistència de l'Hble. Sr. Ferran Mascarell, conseller de Cultura, del Sr. Antoni Daura, president del Gremi de Llibreters de Catalunya, i del Sr. Ernest Abadal, degà de la Facultat de Biblioteconomia i Documentació.

La conferència inaugural anirà a càrrec del periodista Sr. Toni Puntí, director i presentador del programa Ànima de TV3.

Durant aquest acte es lliuraran els diplomes de postgrau als alumnes de la segona promoció de l’Escola de Llibreria 2013-2014.

Aquesta activitat s'emmarca en la Setmana del Llibre en Català i l’entrada és lliure.

Les classes del curs 2014-2015 comencen el dilluns dia 15 de setembre a les 15:30h.

Afegeix un nou comentari

Filtered HTML

• Les adreces de pàgines web i de correu electrònic es tornen automàticament en enllaços.
  • Etiquetes HTML permeses: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Les línies i paràgrafs es trenquen automàticament.

• No es permet l'ús d'etiquetes HTML.
  • Les línies i paràgrafs es trenquen automàticament.