Un projecte de diplomades de l’Escola, seleccionat pels premis Emprèn!UB 2015

Quatre alumnes de la tercera promoció del diploma de postgrau de Llibreria (Emma Gràcia, Michela Candotti, Beatriz Regueira i Meritxell Valladares) varen presentar un projecte d’emprenedoria a la convocatòria anual dels premis Emprèn!UB. Aquest certamen, organitzat pel Barcelona Institut d’Emprenedoria (BIE) i el Consell Social de la Universitat de Barcelona, pretén impulsar la innovació i estimular l’esperit col·laboratiu i emprenedor dels estudiants de la UB. Per fer-ho, concedeix un premi als projectes de qualitat que siguin propostes d’empreses amb impacte en la societat.

El projecte presentat per les nostres exalumnes s’anomena «Tempesta», i es basa en el seu treball final del postgrau de Llibreria, que van adaptar per a aquesta convocatòria. L’objectiu de «Tempesta» és ser un referent en la dinamització i la comercialització de llibres en esdeveniments i intervencions puntuals o en espais quotidians on habitualment els llibres no hi són presents. Per exemple, col·locant punts de venda de llibres especialitzats en actes públics o en botigues concretes.

El projecte ha estat seleccionat (juntament amb nou més) per passar a la segona fase del concurs, i així opta al premi final (5.000 €) o a l'accèssit (3.000 €). En aquesta segona fase, els seleccionats rebran una formació específica i una tutorització amb experts per tal d’elaborar un pla d’empresa. Després d'aquesta etapa, que acaba a final d’any, la resolució i concessió dels premis tindrà lloc a primers de 2016.

Des d’aquí felicitem les components del grup per haver assolit aquest petit èxit, i els desitgem molta sort per continuar endavant amb el pla d'empresa.

Amadeu Pons

Afegeix un nou comentari

Filtered HTML

• Les adreces de pàgines web i de correu electrònic es tornen automàticament en enllaços.
  • Etiquetes HTML permeses: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Les línies i paràgrafs es trenquen automàticament.

• No es permet l'ús d'etiquetes HTML.
  • Les línies i paràgrafs es trenquen automàticament.