Seminari del CRICC amb Lluís Codina i Ángel Borrego

El passat 21 de novembre va tenir lloc el segon seminari del CRICC amb la conferència del professor Lluís Codina «SEO acadèmic: components i fases». L'acte, moderat per Javier Guallar, professor i secretari acadèmic de la Facultat de Biblioteconomia i Documentació de la UB i membre del CRICC, va comptar també amb la intervenció del professor Ángel Borrego, director del Departament de Biblioteconomia, Documentació i Comunicació Audiovisual i membre del CRICC.

El professor Codina va destacar les oportunitats que el SEO acadèmic pot representar en dimensions de docència i d'investigació, així com els seus components principals, i va mostrar una sèrie de recomanacions per a la promoció i difusió de treballs acadèmics.

Per la seva banda, el professor Borrego va presentar els resultats d’un estudi, realitzat conjuntament amb els professors de la Facultat Jordi Ardanuy i Cristóbal Urbano, sobre la col·laboració entre investigadors de diferents disciplines fora de la Biblioteconomia i Documentació i el personal de biblioteques universitàries.

Per a més informació es pot consultar el post publicat per Lluís Codina al seu blog amb les diapositives de la seva presentació i la del professor Borrego: SEO académico: oportunidades, componentes y fases [presentación].

Font: Notícies de la Facultat (25/11/2018)