10 de maig: eleccions d’estudiants

El proper 10 de maig se celebren les eleccions d’estudiants per triar representants a diversos òrgans de govern: Claustre, Junta de la Facultat de Biblioteconomia i Documentació, i Consell d’Estudis d’Informació i Documentació i Consell d’Estudis de Comunicació Audiovisual.

La presència de representants en aquests òrgans permet als estudiants fer sentir la seva opinió en aspectes tan importants com ara l’organització dels ensenyaments —plans docents, calendari acadèmic, planificació d’horaris i grups, etc., en el cas dels respectius consells d’estudis—, la gestió de la Facultat —oferta formativa, pressupost, infraestructures, seguiment de la tasca dels consells d’estudis, elecció del degà, etc., en el cas de la junta— i  aspectes que afecten a tota la universitat —en el cas del claustre.

El termini per a la presentació de candidatures acaba el 16 d’abril (consulteu el calendari detallat a: http://www.ub.edu/monub/eleccions/docs/calendari.pdf).

Encoratgem des d’aquí els estudiants de la Facultat a organitzar i presentar candidatures i a participar activament en el procés electoral.