15 Anys de Lectura Fàcil

Enguany se celebren els 15 anys de l’Associació Lectura Fàcil (ALF). Per commemorar-ho, el passat dia 20 de novembre va tenir lloc un acte en el qual es van aplegar molts bibliotecaris que han estat alumnes de la nostra Facultat i que d’una manera o altra han participat activament tant en la creació com en la continuïtat de l’ALF.

Carme Mayol, fundadora de l’ALF i professora i directora de l’Escola Universitària Jordi Rubió i Balaguer de Biblioteconomia i Documentació (l’actual Facultat de Biblioteconomia i Documentació), juntament amb Eugènia Salvador i Elisabet Serra, codirectores, i Laia Vidal, responsable de comunicació de l’associació, van fer un recorregut breu, però significatiu i molt emotiu, per aquests 15 anys d’existència. També hi va assistir la presidenta de l’ALF, la professora Aurora Vall.