19 d'abril: eleccions d'estudiants a consells d'estudis i a claustre

dimarts, 19 abril 2016 - 9:00 a 20:00

El proper 19 d’abril se celebren les eleccions d'estudiants per triar representants a diversos òrgans: consell d'estudis d'Informació i Documentació, consell d'estudis de Comunicació Audiovisual i claustre de la UB.

Convé recordar que la presència de representants en els consells d’estudis permet als estudiants fer sentir la seva veu en aspectes relacionats amb l'organització dels ensenyaments i tot el que això implica: plans docents, calendari acadèmic, planificació d'horaris i grups, etc. En aquesta convocatòria, els estudiants de CAV podran elegir 12 representants i els d’IiD n'elegiran 11. En el cas del claustre, als estudiants de la Facultat de BiD de grau i de màster els corresponen 2 representants i els estudiants de doctorat de la UB en tenen 6.

El termini per a la presentació de candidatures acaba el 18 de març (consulteu el calendari detallat a: http://www.ub.edu/monub/eleccions/calendari.html).

Encoratgem des d'aquí els estudiants de la Facultat a organitzar i presentar candidatures i a participar activament en el procés electoral.