Professió

1a edició de «El primer glop de cervesa: tertúlies sobre societat i biblioteques»

El passat 10 de desembre, va tenir lloc la primera edició de «El primer glop de cervesa: tertúlies sobre societat i biblioteques», un cicle de trobades informals de periodicitat mensual que té l'objectiu de debatre sobre un tema d'interès bibliotecari amb la participació d'una persona convidada. A la tertúlia del dia 10 —on van assitir una trentena de persones, entre les quals un grup nombrós de professors de la Facultat—, la convidada va ser la filòsofa Marina Garcés, que va animar la sessió amb el tema «Les biblioteques i el bé comú». Els impulsors d'aquesta iniciativa són els bibliotecaris Fidel Bellmunt, Ferran Burguillos i Eulàlia Espinàs, i la professora de la Facultat Maite Comalat.