Professorat

Presència de la Facultat al XV Congrés d’Arxivística de Catalunya (28-30 de maig)

Els dies 28, 29 i 30 de maig de 2015, tindrà lloc a Lleida el XV Congrés d’Arxivística de Catalunya que enguany porta per lema: «Preservació digital. Accés permanent». El professor Jordi Serra en presideix el comitè científic i en formen part, entre d’altres, Alice Keefer, Ciro Llueca i Miquel Térmens.

El dia 28, hi ha programades dues taules rodones on participen professors de la Facultat: «L’experiència catalana en preservació digital», on intervindrà Miquel Térmens, i «Com funciona un repositori digital», que comptarà amb la presència de Jordi Serrano. Podeu consultar a la pàgina web del congrés el programa complet. El termini per fer la preinscripció ja és obert.

A més, el dia 29 de maig, Jordi Serra participa a la taula rodona «La nueva ISO 9001:2015: una oportunidad para la puesta en valor de la gestión documental», una activitat que organitzen conjuntament AENOR i el Congrés d’Arxivística i que tindrà lloc simultàniament a Lleida i a Gijón, en el marc de FESABID15, i serà retransmesa en temps real.