Acte de cloenda del curs «Com construir relacions sexoafectives sanes? Cuida’t, Cuida»: conferència, concert i pica-pica (15 de febrer)

El proper 15 de febrer, a les 17 h, tindrà lloc l’acte de cloenda de Com construir relacions sexoafectives sanes? Cuida’t, Cuida, el curs que ha estat organitzat per la Unitat d’Igualtat amb la finalitat de donar eines a l’alumnat de la UB per desenvolupar les seves relacions sexoafectives de manera sana i saludable.

Al llarg d’aquest acte, que tindrà lloc a l’Aula Ramon y Cajal de l’Edifici Històric i és obert a tothom, hi haurà una xerrada de l’escriptora i activista Brigitte Vasallo, es lliuraran els premis del concurs, podrem escoltar un concert de Las Amigas de Yoli i gaudirem d’un pica-pica.