Acte de graduació de la promoció 2019

El passat 8 de juliol, va tenir lloc al Paranimf de l’Edifici Històric de la UB l’acte de graduació de la promoció 2019 dels graus de Comunicació Audiovisual (CAV), Informació i Documentació (IiD), i, del doble grau Infocom.

Neus Ribera i Marc Vilalta van pronunciar el parlament en representació dels estudiants de CAV i els va fer de padrina la professora Laia Manresa. Jesús Gascón va ser el padrí dels graduats d’IiD, en nom dels quals van intervenir els estudiants Anna Abad i Laura García. Per últim, les estudiants María Escribano i Laura Prilló van parlar en representació del doble grau Infocom i com a padrí seu va intervenir el professor Carlos Aguilar.
A continuació es van lliurar els diplomes i l’acte va acabar amb un refrigeri als jardins de la Universitat.

L’enhorabona als nous graduats!