Acte inaugural de la tercera edició del curs de postgrau de l'Escola de Llibreria

El proper dimecres, 10 de setembre, a les 18 h, tindrà lloc l'acte inaugural de la tercera edició del curs de postgrau de l'Escola de Llibreria al Col·legi d'Arquitectes de Catalunya (plaça Nova, 5. Barcelona). Comptarem amb la presència de Ferran Mascarell (conseller de Cultura de la Generalitat de Catalunya), Ernest Abadal (degà de la Facultat), Antoni Daura (president del Gremi de Llibreters de Catalunya) i el periodista cultural, Toni Puntí, que impartirà la lliçó inaugural del curs. Durant l'acte, que s'emmarca en el programa d'activitats de la Setmana del Llibre en Català, també es lliuraran els diplomes als alumnes de la segona promoció del diploma de postgrau de Llibreria.

Seccions