Activitats de Sant Jordi

Com cada any, la Comissió de Dinamització Lingüística de la Facultat organitza activitats relacionades amb la diada de Sant Jordi.

Per una banda, la 9a edició de «Un tast de… t’agradaria seguir llegint?», la ja tradicional selecció de fragments d’obres literàries que trobareu penjats a les parets de l’escala i que, si encara no ho teniu del tot clar, potser us ajudaran a decidir quin llibre comprareu el dia 23.

Per altra banda, els propers 20 i 21 d’abril tindrà lloc l’encara més tradicional «Taula d’intercanvi de llibres» (aquesta en serà l’11a edició), que estarà instal·lada a l’entrada de la Facultat. Hi heu de portar un llibre (o més) i us en podreu endur tants com n’hagueu deixat.

A més, el mateix divendres 21, estrenem una activitat nova: una gimcana lingüística basada en la terminologia dels ensenyaments de grau de la Facultat.