Campus

Ajudes del MECES per participar en cursos d’immersió en llengua anglesa organitzats per la Universidad Internacional Menéndez Pelayo

El Ministeri d’Educació, Cultura i Esport (MECES) convoca 14.000 beques adreçades a estudiants menors de 30 anys que hagin gaudit de la condició de becaris del MECES els cursos 2014-15 i 2015-16. Els beneficiaris assistiran a un curs intensiu d’immersió lingüística en anglès d’una setmana de durada, en règim d’internat, entre el 27 de març i l’11 de desembre de 2017, a Santander, Madrid, La Corunya, Conca, València, Sevilla, Granada, Tenerife, la Línia de la Concepción, Barcelona, Aragó i Cartagena. El curs està organitzat per la Universidad Internacional Menéndez Pelayo (UIMP). El termini per presentar les sol·licituds acaba el 16 de febrer. Podeu consultar aquí les bases completes de la convocatòria.