De re linguae

Ajuts per fer cursos de terceres llengües a l’Escola d’Idiomes Moderns de la UB

El vicerectorat d’Estudiants i Política Lingüística ha convocat uns ajuts per fer cursos de terceres llengües a l’Escola d’Idiomes Moderns (EIM) de la UB que permetin assolir els nivells A2 o B1, o els subnivells B2.1 o B2.2 del MERC.

Aquests ajuts s’inscriuen en el marc del programa especial d’ajuts bkUB i estan adreçats a estudiants que estan cursant un grau a la Universitat de Barcelona durant el curs 2017-18. Són compatibles amb la beca general, la beca equitat i la beca PARLA3 que convoca l’AGAUR.

Els cursos s’han de dur a terme en el període comprès entre l’1 de setembre de 2017 i el 31 d’agost de 2018 i el termini de presentació de sol·licituds acaba el 14 de setembre de 2018. Els sol·licitants hauran d’omplir el formulari via web i lliurar-lo a qualsevol registre de la UB, juntament amb la documentació que preveu la convocatòria.

Trobareu més informació a: http://www.ub.edu/beques/grausimasters/ajuts_espec_bkub/ajuts_espec_eim/index.html.