Ajuts per fer cursos exprés d’estiu d’anglès dels nivells B1, B2.1 i B2.2

El dia 1 de juny, comença el termini per presentar les sol·licituds per obtenir un del 57 ajuts que ofereix la UB per fer cursos exprés d’estiu d’anglès dels nivells B1, B2.1 i B2.2. La dotació econòmica de cada ajut serà de 173 €. Poden acollir-s’hi estudiants de grau, de màster i de doctorat, que hauran de fer una prova a l’Escola d’Iidiomes Moderns (EIM) i, en funció del resultat, matricular-se a un dels cursos d’anglès d’aquests nivells. Els cursos comencen el 4 de juliol i cal matricular-s’hi a la secretaria de l’EIM, deixant la matrícula pendent de pagament en espera de la resolució d’aquesta convocatòria. Podeu consultar-ne aquí les bases completes. El període de presentació de sol·licituds acaba el 15 de juny.