Alerta estudiants de la FBiD: beques, beques, beques!

Aquests dies, hi ha una gran diversitat de convocatòries de beques de col·laboració a les que poden optar estudiants de la Facultat. Per una banda, ha començat la convocatòria ordinària de primavera, amb l’anunci de 292 beques, moltes d’elles del tot adequades per als estudiants de la FBiD o adreçada especialment a ells, com ara les que es convoquen per col·laborar amb les nostres aules d’informàtica. Així mateix, hi ha beques per col·laborar amb la Biblioteca de la Facultat en horari de matí i de tarda, i un llarguíssim seguit de beques per col·laborar amb les biblioteques d’altres Facultats per a les quals ser estudiant del grau d’IiD és un mèrit preferent.

A més, s’han convocat altres beques per a diverses unitats del CRAI — el Servei d’Obtenció de Documents, la Unitat de Procés Tècnic, el Centre de Digitalització o la Unitat de Projectes— i per al Servei d’Atenció a l’Estudiant, on els estudis de l’àmbit de la Biblioteconomia i la Documentació també són un un requisit o un mèrit. Al seu torn, l’Àrea de Gerència i el Gabinet Tècnic del Rectorat també demanen estudiants de grau, de màster o de postgrau de la Facultat. La Unitat de Comunicació i la Unitat d’Entorns Web ofereixen beques per a la creació de pàgines web o de materials multimèdia.

En general, però, moltes de les beques estan destinades a tasques que tenen força a veure amb els ensenyaments de la Facultat i, per tant, recomanem als nostres estudiants que facin una lectura ben atenta de l’annex de la convocatòria per tal de dectar quina oferta s’adapta més al seu perfil. Es pot consultar a la pàgina web de la UB i el termini de presentació de sol·licituds acaba l’11 de maig.

Per altra banda, s’acaba de publicar una oferta extraordinària: dues beques per col·laborar amb l’Arxiu Històric de Banc Sabadell en la revisió del catàleg de la col·lecció bibliogràfica especialitzada i en la creació audiovisual d’un documental per a la història oral de Banc Sabadell. Aquesta oferta interessa tant els estudiants de CAV com als d’altres ensenyaments de la Facultat. El Parc de les Humanitats i les Ciències Socials i el CEI Campus de las Américas també ofereixen beques. Compte, en el cas d’aquesta oferta extraordinària, el termini acaba ben aviat: el 22 d’abril!

De les 270 beques que s’han convocat, n’hi ha alguna que està adreçada molt especialment a estudiants de la Facultat: dues beques per a col·laborar amb les aules informàtiques de la Facultat i una per a les aules informàtiques de Comunicació Audiovisual.

Així mateix, hi ha dues beques per col·laborar amb la Biblioteca de la Facultat, on ser estudiant del grau d’IiD és un requisit, i un seguit de beques per col·laborar amb les biblioteques d’altres Facultats, on el grau d’IiD és un mèrit. A més, s’han convocat altres beques per a diverses unitats del CRAI —com ara el Servei d’Obtenció de Documents, la Unitat de Procés Tècnic i la Unitat de Projectes— o per al Servei d’Estudiants, on els estudis d’IiD també són un mèrit. Al seu torn, altres unitats de la UB, com ara la Unitat de Comunicació o la Unitat d’Entorns Web, ofereixen beques on es valoren els estudis de Comunicació Audiovisual.

En general, però, moltes de les beques estan destinades a tasques que tenen força a veure amb els ensenyaments de la Facultat i, per tant, recomanem als estudiants que facin una lectura atenta de l’annex de la convocatòria per tal de dectar quina de les ofertes s’adapta més al seu perfil. La convocatòria es pot consultar a la pàgina web de la UB. El termini de presentació de sol·licituds acaba el 22 d’abril.

– See more at: http://bd.ub.edu/noticies/convocades-les-beques-de-col-laboracio-amb-la-ub-al-curs-2014-15#sthash.JPsA7lJa.dpuf

Aquests dies, hi ha una gran diversitat de convocatòries de beques a les que poden optar estudiants i graduats de la Facultat – See more at: http://bd.ub.edu/noticies/alerta-estudiants-beques-beques-beques#sthash.xXnfxj4B.dpuf