Alerta estudiants de la FBiD: beques, beques, beques!

El vicerectorat d’Estudiants i Política Lingüística de la Universitat de Barcelona ha convocat 266 beques adreçades a l’alumnat per col·laborar amb diversos serveis de la UB el curs 2018-19. El termini de presentació de sol·licituds acaba el 3 de maig. N’hi ha diverses que estan expressament adreçades a estudiants de la Facultat de Biblioteconomia i Documentació, entre les quals, beques per col·laborar amb la nostra biblioteca, amb les nostres aules d’informàtica, o amb l’Àrea d’Organització i Recursos Humans (UB). En moltes altres, es demana com a requisit o es tindrà en compte com a mèrit ser estudiant de la Facultat, com per exemple per col·laborar amb el Servei d’Atenció a l’Estudiant, amb altres biblioteques de la UB en horari de matí o de tarda, o amb diverses unitats del CRAI, com ara els punts de suport a la docència on, entre d’altres coses, es demana tenir coneixements d’edició de vídeos i multimèdia.

En general, però, moltes de les beques de la UB estan destinades a tasques que tenen força a veure amb els ensenyaments de la Facultat i, per tant, recomanem als nostres estudiants que facin una lectura ben atenta de l’annex de la convocatòria per tal de dectar quina oferta s’adapta més al seu perfil. Es pot consultar a la pàgina web de la UB i el termini de presentació de sol·licituds acaba el 3 de maig.

La Filmoteca de Catalunya també ofereix diverses beques per al tractament de fons fílmics (catalogació, conservació digital i restauració) al Centre de Conservació i Restauració de Terrassa. En aquest cas, el període de presentació de sol·licituds acaba el 25 d’abril.