Àlex Cosials, a la Jornada de Biblioteques Escolars de Girona

El passat 23 d’octubre, Àlex Cosials, director de la biblioteca de l’Ateneu Barcelonès i antic coordinador del programa Lecxit i del projecte Biblio(r)evolució de la Fundació Jaume Bofill i professor de la Facultat, va pronunciar la ponència «Imaginem la biblioteca escolar… conjuntament?» en el marc de la 13a Jornada de Biblioteques Escolars de Girona, que va tenir lloc a la Biblioteca Salvador Allende d’aquesta ciutat.

L’objectiu de la Jornada és oferir un espai de formació i intercanvi entre els membres dels diferents centres educatius, per tal de millorar l’acció desenvolupada per cadascun d’ells i dissenyar noves estratègies comunes de treball. Aquest any, la jornada ha estat pensada per promoure la creació d’una xarxa de biblioteques escolars de ciutat.