Alta participació dels estudiants de la Facultat en les enquestes d’opinió

El passat 16 de gener va finalitzar el període per omplir les enquestes en línia d’assignatures i professors del primer semestre.

Pel que fa al grau, el 44,30 % dels alumnes matriculats a la Facultat ha respost les enquestes d’assignatures i el  36,87 %  les enquestes de professorat. En tots dos casos, la Facultat ha estat el segon centre amb més participació, per darrere de Química, que ha obtingut un 44,72 %, tant per a assignatures com per a professors.
En el cas del màster de Gestió de Continguts Digitals, el 30,81 % d’alumnat ha omplert les enquestes d’assignatures i el 30,73 % les de professorat. La nostra Facultat ha estat el tercer centre amb més participació, darrere de Física i Geologia quant a assignatures (44,53 % i 35,67 % respectivament) i de Filologia i Física (45,25 % i 38,91 %).

Volem agrair als estudiants la seva bona disposició a l’hora de participar en aquest procés, tan útil per a la millora de la qualitat dels nostres ensenyaments.