Alumnes de Realització Audiovisual graven una taula rodona amb el violista Alejandro Garrido

El passat 11 de maig, l’alumnat de Realització audiovisual del grau de Comunicació Audiovisual, sota les indicacions del professor Ricard Belis, ha gravat un programa fictici de televisió al qual hi han convidat una persona que en les darreres setmanes ha esdevingut un fenomen mediàtic. Es tracta de l’Alejandro Garrido, el violista convidat el març pel professor Gerardo Gormezano per aportar, amb la seva capacitat d’improvisació, una dosi de surrealisme a les pràctiques de plató. Les entrevistes sorgides com a resultat eren tan insòlites que van esdevenir virals arran d’una notícia falsa fabricada per alguns mitjans de comunicació.

A la taula també hi eren l’Àngela Muñoz, l’estudiant que va conduir una de les esmentades entrevistes, i el cap d’estudis de l’ensenyament, Jorge Franganillo. Tots tres han explicat a la presentadora, Tanit Casado, la seva reacció al succés i han exposat la seva opinió sobre la proliferació de fake news.