Alumnes d’IiD visiten la Biblioteca de la Institució Milà i Fontanals del CSIC

El passat dimecres, 15 de març, els alumnes de l’assignatura Avaluació i qualitat del grup semipresencial del grau d’IiD van visitar la Biblioteca de la Institució Milà i Fontanals del Consejo Superior de Investigaciones Científicas (CSIC), una biblioteca de recerca amb un fons especialitzat en antropologia, arqueologia, estudis medievals, etnografia, folklore, història de la ciència i de la medicina, musicologia i sociologia. Per començar, la directora, Marta Ezpeleta, va explicar la institució i l’origen i la història de la biblioteca per tal de fer comprendre la naturalesa de la col·lecció i les seves peculiaritats. Així els estudiants van poder conèixer de primera mà els perfils dels usuaris i com les disciplines d’especialització han condicionat i condicionen els suports i els usos de la col·lecció. Per acabar la visita, van fer un recorregut per la sala de consulta i pels diferents indrets de l’edifici on es troben ubicats els llibres i les revistes.