Campus

Ana Maria Arango, destinatària de la beca de l’Istituto Universitario Europeo de Florència

Ja s'ha resolt la beca que convoca cada any l'Istituto Universitario Europeo de Florència i adreça a diplomats en Biblioteconomia i Documentació, llicenciats en Documentació o graduats en Informació i Documentació de la nostra Facultat. La beca permet fer una estada de dotze mesos a la biblioteca d'aquest centre de recerca de la Unió Europea especialitzat en ciències socials. En aquesta ocasió, la beneficiària ha resultat Ana Maria Arango Clapera —diplomada en BiD l'any 2010 i graduada en IiD el 2014—, que iniciarà la seva estada a Florència l'abril de 2015. L'Ana Maria havia gaudit també d'una beca Erasmus per a Oslo el curs 2008-09.

Podeu consultar al blog Mòbils BiD les entusiastes impressions dels becaris que han gaudit en convocatòries anteriors de les beques de l'Istituto.