De re linguae

Aquest semestre, Cafè de Llengües per practicar idiomes!

El proper dimecres, 7 de març de 2018, de 18 a 20 h, té lloc el segon Cafè de Llengües del semestre, una trobada per practicar llengües que organitza mensualment la Borsa d’intercanvi lingüístic de la UB. A l’espai de la trobada —la cafeteria de la Facultat de Geografia i Història—, hi ha diverses taules, cadascuna destinada a una llengua diferent. Els assistents poden situar-se a la taula que més els interessi i fer servir les fitxes i els materials en alemany, anglès, castellà, català, francès, italià i occità que proporcionen els Serveis Lingüístics per facilitar la conversa, o bé parlar lliurement del tema que vulguin. Si un grup de participants vol practicar altres llengües, se li habilita una taula perquè ho pugui fer. Aquesta activitat no requereix inscripció prèvia.

Si busqueu espais on poder practicar llengües amb altres estudiants, no us podeu perdre aquesta convocatòria. Si en voleu saber més, aquí trobareu tota la informació sobre els cafès de llengües i sobre les activitats culturals d’acollida de la Borsa d’intercanvi lingüístic.