1932-1933. Grup de quinze alumnes de tercer curs a les escales de l'entrada de l'Escola de Bibliotecàries, a la Casa dels Canonges (Fotografies de l'Escola de Bibliotecàries - MDC)
Professió

Assumpció Estivill ha fet una conferència sobre les dones bibliotecàries amb motiu del Dia de la Dona

El passat divendres, 9 de març, Assumpció Estivill va fer una conferència al Museu de les Terres de l’Ebre, convidada pel Servei d’Informació i Atenció a les Dones del Consell Comarcal del Montsià amb motiu del Dia Internacional de la Dona. La professora Estivill va parlar sobre el tema «Dones bibliotecàries: centenari de la professió a Catalunya (1918-2018)» i l’acte es va completar amb la intervenció de les bibliotecàries d’Amposta i Alcanar, Joana Serret i Pietat Subirats, que van explicar la seva experiència com a dinamitzadores culturals.