Autor: Ferran Moreno a «Un que passava» http://ferranmoreno.cat/bloc/2007/09/26/la-fira-i-les-casualitats/
Campus

Beca Rosa Ricart adreçada a estudiants d’IiD per gaudir d’un apartament durant el curs 2017-18

El Servei de Biblioteques de la Generalitat de Catalunya convoca anualment una beca perquè un estudiant del grau d’Informació i Documentació pugui utilitzar gratuïtament un estudi que va ser cedit per Rosa Ricart i Ribera (1911-2005) —bibliotecària i antiga alumna de l’Escola Superior de Bibliotecàries— com a residència temporal per a un alumne del nostre centre.

Poden optar-hi tots els estudiants del grau d’Informació i Documentació de la Facultat que tinguin la residència habitual fora de Barcelona i que s’hagin matriculat al grau d’IiD per al curs 2017-18 o estiguin en procés de fer-ho. Per a la selecció, es té en compte el lloc de residència, l’expedient acadèmic i el nivell d’ingressos.

L’estudi de Rosa Ricart està situat al c. Comerç, al districte de Ciutat Vella. El termini per presentar les sol·licituds acaba el 15 de setembre. Podeu consultar aquí les condicions detallades de la convocatòria.