Professió

Beques de col·laboració de la UOC per a estudiants d’IiD i de CAV

La UOC ha obert una convocatòria de sis beques de col·laboració adreçada a estudiants que desitgin donar suport al personal especialitzat de l’Àrea de Biblioteca i Recursos d’Aprenentatge en tasques relacionades amb la publicació científica, la informació i la documentació aplicades a la docència, la responsabilitat social corporativa i la  comunicació institucional. Aquestes beques estan destinades a estudiants de diverses titulacions, però sobretot a estudiants dels graus d’Informació i Documentació i de Comunicació Audiovisual.

Les beques que s’ofereixen s’agrupen en les àrees operatives següents:

• Gestió de revistes científiques (2 beques)
  • Biblioteca de suport als recursos d’aprenentatge (2 beques)
  • Edició de la memòria de responsabilitat social corporativa (1 beca)
  • Comunicació de la Biblioteca (1 beca)

Els estudiants poden presentar les seves candidatures a la Borsa de treball de la UOC (Serveis / Pràctiques i mobilitat) i a bvirtual@uoc.edu. El termini per a presentar les candidatures acaba el 30 de setembre de 2016. Més informació a: http://biblioteca.uoc.edu/ca/actualitat/la-biblioteca-de-la-uoc-ofereix-sis-beques-de-col%C2%B7laboracio.