BOBCATSSS 2013 a Ankara

Del 23 al 25 de gener, tindrà lloc a Ankara (Turquia) el BOBCATSSS 2013, un congrés internacional d’estudiants d’Informació i Documentació que organitzen els propis estudiants. Enguany té com a lema: «From Collections to Connections: Turning Libraries ‘Inside-Out’», i vuit alumnes del grau d'Informació i Documentació hi presenten tres pòsters i una comunicació.

L’any vinent, l’organització del congrés corre a càrrec de la nostra Facultat i de la Swedish School of Library and Information Science de Borås, i Barcelona en serà la seu. Els membres de l’equip organitzador, acomboiats pel cap d'estudis del grau d'IiD Andreu Sulé i pel professor Jesús Gascón, aprofitaran l’estada a Ankara per aprofundir els contactes amb els estudiants de Borås i per fer difusió de BOBCATSSS – Barcelona 2014 amb punts de llibre, blocs de notes i fulls de mà que han dissenyat per a l'ocasió. A la sessió de cloenda del dia 25, passaran un vídeo promocional, per a la realització del qual han comptat amb la col·laboració d'un grup d'estudiants del grau de Comunicació Audiovisual.