Professió

Ángel Borrego fa una conferència a l’IEC sobre el comportament informatiu del PDI (29 de gener)

El proper dijous, 29 de gener, a les 17 h, el professor Ángel Borrego pronunciarà la conferència «Comportament informatiu del professorat de les universitats catalanes» en el marc d'una trobada organitzada pel grup de treball Coneixement i Recerca, una iniciativa impulsada pel Col·legi Oficial de Bibliotecaris-Documentalistes de Catalunya (COBDC) i l’Observatori de la Recerca de l’Institut d’Estudis Catalans (OR-IEC). A més, la trobada pretén esdevenir un espai per compartir projectes, coneixements i recursos informatius especialitzats en l’àmbit d’actuació del grup de treball (Altmetrics, Accés Obert, etc.).