• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Campanya Tolerància Zero contra l’assetjament, coneix el Protocol UB (3 d’octubre)

octubre 3, 2019 @ 17:45 - 18:45

La finalitat de la campanya «Tolerància zero contra l’assetjament» és formar l’alumnat de la UB per identificar i tractar les situacions de violència masclista dins el seu entorn, i per saber reaccionar envers el fenomen de la violència, tant la viscuda en primera persona com la detectada al seu voltant.

A la Universitat de Barcelona comptem amb un nou Protocol per a la prevenció, la detecció i l’actuació contra les situacions d’assetjament sexual i per raó de sexe, identitat de gènere i orientació sexual, i altres conductes masclistes, eina bàsica per lluitar contra aquestes situacions i que serà explicat dins d’aquest curs.

Aquest curs consta de tres edicions que es realitzaran a la Facultat de Filologia (curs 1, horari de matins), a la Facultat de Dret (curs 2, horari de tardes) i a la Facultat de Psicologia (curs 3, horari de matins).

CURS 1 Campus d’Humanitats. Facultat de Filologia
Dilluns 7 d’octubre, dijous 10 d’octubre i dilluns 14 d’octubre, de 10 a 14 h.

CURS 2 Campus de la Diagonal Portal del Coneixement. Facultat de Dret.
Dimecres 9 d’octubre, divendres 11 d’octubre i dimecres 16 d’octubre, de 16 a 20 h.

CURS 3 Campus Mundet. Palau de les Heures.
Dijous 24 d’octubre, dilluns 28 d’octubre i dijous 31 d’octubre, de 10 a 14 h.

Inscripció gratuïta. Reconeixement 1 crèdit ECTS

Curs finançat pel Pacte d’Estat contra la violència de gènere

Inscripcions i més informació a http://www.ub.edu/ub/igualtat/curs-protocol-assetjament/

Mostra els detalls