Professió

Canal Pràcticum: Mediateca de l’Institut Francès de Barcelona

Entre els més de dos-cents arxius, biblioteques i altres centres on el nostre alumnat pot portar a terme el Pràcticum, hi trobem les biblioteques d’alguns centres de cultura estrangera instal·lats a Barcelona. Fa temps vam presentar la biblioteca del Goethe Institut i avui volem referir-nos a la Mediateca de l’Institut Francès: http://www.institutfrancais.es/barcelona/mediateca1/n.

El centre dóna suport a les activitats de l’Institut (classes de llengua i cultura franceses, activitats diverses relacionades amb França), però també vol oferir els seus serveis com a «punt de referència de la cultura francesa a Barcelona». Compten amb unes 14.000 monografies, 40 revistes i 3.000 DVD i CD.

Recentment, amb motiu del cicle «La BD en fête», organitzat per l’Institut, la mediateca ha ampliat el seu fons de còmics. Uns 500 títols nous d’aquest tipus de material s’han incorporat al fons de còmics francòfons ja existent. La seva responsable, Montserrat Solano, atendrà qualsevol dubte que pugueu tenir.