Professió

Canal professional: patrimoni bibliogràfic

Adan Server, natural de Menorca, és diplomat en Biblioteconomia i Documentació (2004) i també llicenciat per la Facultat (2006). Enguany ha cursat el diploma de postgrau en Tractament i Gestió del Patrimoni Bibliogràfic (2012).

Mentre estudiava, va portar a terme algunes pràctiques remunerades i, a més, va treballar a temporades a la Biblioteca Pública des Castell (Menorca), entre 2002 i 2005. Més tard va col·laborar en projectes de recerca de la Facultat, i el 2006-2007 va treballar per al Consorci de Biblioteques Universitàries de Catalunya, al departament de Biblioteca Digital. Va treballar també a la Biblioteca de Catalunya, en el projecte PADICAT (2008), i col·labora des de fa uns anys en la producció editorial de la revista BiD.

Des del 2007 forma part de l'equip de la Biblioteca de l'Ateneu Barcelonès, on es dedica al tractament integral del fons antic i patrimonial, del qual aquesta entitat compta amb un fons molt important. En fa la selecció, el cataloga, col·labora en tasques de difusió…

Per a més detalls, consulteu: http://directorioexit.gtbib.net/ficha1211