Canvi de nom de la Facultat a la façana de l’edifici i a les xarxes socials

El passat 24 de juliol el DOGC va publicar l’autorització del canvi de nom de la nostra Facultat, de Biblioteconomia i Documentació, a Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals; a la mateixa resolució també es canviava el nom de la Facultat de Filologia per Facultat de Filologia i Comunicació. Els dos deganats i el Rectorat van acordar fer els canvis de noms als espais físics i digitals de les Facultats després del periode de matriculació. Aquest moment ja ha arribat i han començat així els primers canvis.

El passat divendres 11 d’octubre es van canviar les plaques identificatives de la façana de l’edifici.

També s’han canviat els noms dels perfils d’usuari a les xarxes socials de la Facultat. A partir, d’ara són:
Twitter: @FIMA_UB
Instagram: @FIMA_UB
Facebook: FIMAUB

Està previst que al llarg dels propers dies es canviïn els noms a la web (incloent la URL), així com les adreces de correu institucionals de càrrecs i òrgans del centre.