The search found 6 results in 0.233 seconds.

Resultats de la cerca

1. Beques per assistir a la European Summer School on Information Science (ESSIS)

Entre l’1 i el 6 de setembre de 2019 se celebrarà a Osijek (Croàcia) l’European Summer School on Information Science. Es tracta d’una Escola d’Estiu adreçada a estudiants que vulguin cursar un màster en l’àmbit de la Informació i la Documentació.

Com a participant al projecte EINFOSE, finançat pel programa Erasmus+, dins del qual s'inscriu aquesta Escola, la Facultat disposa de dues beques per assistir-hi. Cada beca inclou el cost del desplaçament, la inscripció i allotjament durant la setmana que dura l’Escola.

Per sol·licitar un ajut cal ser estudiant de la Facultat en l’àmbit d’Informació i Documentació o haver finalitzat els estudis de grau en els 3 últims anys.

Més informació sobre l’Escola d’Estiu:http://einfose.ffos.hr/summer-school/

Sol·licitud:
    Cal enviar la següent documentació per correu electrònic a Ángel Borrego (borrego@ub.edu), indicant al tema del missatge “ESSIS 2019”:

• Currículum vitae
    • Expedient acadèmic que inclogui la nota mitjana
    • Certificat acreditatiu de tenir coneixements mitjans-alts d’anglès

Termini de presentació de sol·licituds: dimarts 30 d’abril de 2019.

Per a més informació: Ángel Borrego (borrego@ub.edu)

dissenyador - 09/04/2019 - 1:49pm

2. Ángel Borrego, al congrés FEIS a Pisa

Els dies 10 i 11 de setembre, el professor Ángel Borrego va assistir a l’International Symposium on the Future of Education in Information Science FEIS 2018 que es va celebrar a Pisa. El simposi suposava la clausura del projecte EINFOSE en el qual ha participat la Facultat durant els últims dos anys i tenia per objectiu reflexionar al voltant dels requisits d’accés i perfils de competències dels màsters en l’àmbit d’Informació i Documentació.

Javier Guallar - 05/10/2018 - 7:11pm

3. Penses fer un màster de l'àmbit d'IiD?: escola d'estiu a Katlenburg!

Entre el 28 d’agost i l’1 de setembre de 2017, se celebrarà a Katlenburg (Alemanya) l’European Summer School on Information Science. Es tracta d’una escola d’estiu, d’una setmana de durada, adreçada especialment a estudiants que vulguin cursar un màster en l’àmbit de la Informació i la Documentació.

Com a participant al projecte EINFOSE, finançat pel programa Erasmus+, dins del qual s'inscriu aquesta escola, la Facultat disposa de dues beques per assistir-hi. Cada beca inclou l’allotjament i la manutenció durant 5 nits i una bossa de viatge de fins a 275 euros. Els estudiants seleccionats hauran d’abonar 90 euros en concepte de matrícula.

Trobareu més informació sobre l’activitat i el formulari de sol·licitud (fins a l'1 d'abril) a:  https://www.uni-hildesheim.de/fb3/institute/iwist/veranstaltungen/essis2017/. Més informació: Ángel Borrego, responsable de Relacions Internacionals de la Facultat, (borrego@ub.edu).

Anna Rubió - 09/03/2017 - 6:55pm

4. Taller sobre elaboració de materials docents accessibles (30 novembre - 1 desembre)

La Facultat de Biblioteconomia i Documentació i Adaptabit (grup de treball especialitzat en accessibilitat digital) participen en el projecte europeu EINFOSE. En el marc d’aquest projecte, els propers 30 de novembre (tarda) i 1 de desembre (matí) es durà a terme a la Facultat un taller sobre l’elaboració de materials docents accessibles. L’assistència al seminari és gratuïta i oberta a tothom i se'n pot consultar aquí el programa complet i el formulari d’inscripció.

Anna Rubió - 29/09/2017 - 5:44pm

5. Beques per assistir a l’European Summer School on Information Science (fins al 20 d'abril)

Entre l’1 i el 6 de juliol de 2018, se celebrarà a Graz (Àustria) l’European Summer School on Information Science. Es tracta d’una escola d’estiu, d’una setmana de durada, adreçada especialment a estudiants que vulguin cursar un màster en l’àmbit de la Informació i la Documentació.

Com a participant al projecte EINFOSE finançat pel programa Erasmus+, dins del qual s'inscriu aquesta escola, la Facultat disposa de tres beques per assistir-hi. Cada beca inclou l’allotjament i la manutenció durant la setmana que dura l'Escola i una bossa de viatge de fins a 275 € que s’abonaran en presentar les factures de transport. Per sol·licitar l'ajut, cal ser estudiant de la Facultat en l’àmbit d’Informació i Documentació o haver finalitzat els estudis de grau en els 3 últims anys. Trobareu més informació sobre l’Escola d’Estiu a: https://informationswissenschaft-wirtschaftsinformatik.uni-graz.at/de/essis-2018/

Per fer la sol·licitud —el termini acaba divendres 20 d’abril de 2018—, cal enviar la documentació següent per correu electrònic a Ángel Borrego (borrego@ub.edu), indicant «ESSIS 2018» al tema del missatge:

• Currículum vitae
    • Expedient acadèmic que inclogui la nota mitjana
    • Certificat acreditatiu de tenir coneixements mitjans-alts d’anglès

Per a més informació: Ángel Borrego (borrego@ub.edu).

Anna Rubió - 03/04/2018 - 4:27pm

6. Professors i estudiants de la Facultat a ESSIS 2018, Graz (Àustria)

Els professors Juanjo Boté i Andreu Sulé i les estudiants Laura Avià, Laia Garcia i Carla Ollé del grau d’Informació i Documentació de la nostra Facultat han participat a la European Summer School on Information Science (ESSIS) 2018, que s'ha celebrat a Graz (Àustria) de l'1 al 6 de juliol de 2018.

ESSIS és l’escola d'estiu del projecte europeu EINFOSE, on participen les universitats de Graz, Hildesheim, Barcelona, Pisa, Osijek, Ljubljana, Borås i  Hacettepe.

L’Escola d’estiu introdueix futurs estudiants de màster o de doctorat en diferents disciplines de l'àmbit de les Ciències de la Informació. Durant la setmana s’han tractat qüestions com ara recuperació de la informació, web semàntic, introducció a la recerca científica i organització de la informació.

Javier Guallar - 05/07/2018 - 12:16pm