Cinquena Viquimarató d’Informació i Comunicació

El dia 9 de maig es va celebrar la cinquena edició de la Viquimarató d’Informació i Comunicació organitzada per la Biblioteca de la Facultat. La jornada es va desenvolupar a l’aula d’informàtica 303 de la Facultat de 16-18h.

Els assistents, majoritàriament de l’assignatura de “Cerca d’informació a internet” de la Universitat de l’Experiència, van seguir amb atenció la formació que va impartir el viquipedista Manuel Campos, bibliotecari i membre de l’Amical Wikipedia. Aquest any, a més a més de difondre la tasca de viquipèdia, Manuel Campos va voler centrar-se en el procés d’edició i manteniment dels articles: fonts fiables, referències, conflicte d’interessos, problemes de verificabilitat i admissibilitat… En total hi van participar al voltant de 30 persones.