Professorat

Ciro Llueca deixa de ser professor de la Facultat

Ciro Llueca, director de la Biblioteca i Recursos d’Aprenentatge de la UOC, ha deixat de ser, aquest curs 2019-20, professor associat a la Facultat de Biblioteconomia i Documentació, després de 17 anys de col·laboració.

Diplomat en Biblioteconomia i Documentació pel nostre centre (1997), va complementar la formació amb la llicenciatura en Documentació (UOC, 2002), el postgrau en Serveis d’Informació a les Organitzacions (UOC, 2003), el màster en Documentació Digital (UPF, 2004) i el Digital Preservation Training Programme (University of London Computer Center, 2012). Ha impartit docència a la nostra Facultat en diverses assignatures relacionades amb la gestió cultural i la preservació digital del grau d’Informació i Documentació.

Ciro Llueca va dirigir el centre de documentació del Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (2002-2005), va coordinar el projecte PADICAT (Patrimoni Digital de Catalunya) a la Biblioteca de Catalunya (2005-2013), va ser responsable de documentació de la Filmoteca de Catalunya (2013-2015) i des de 2015 dirigeix la biblioteca de la UOC. Entre altres càrrecs, va ser vicepresident del Col·legi Oficial de Bibliotecaris-Documentalistes de Catalunya (2003-2006).

Moltes gràcies, Ciro, per la teva col·laboració amb la Facultat durant aquests anys!

Visita amb estudiants als estudis de SER Catalunya