Clausura del postgrau de Prescripció Lectora

El passat 19 de desembre, va tenir lloc l’última sessió de formació del postgrau de Prescripció Lectora que durant tot 2018 ha aplegat cada dimecres a més de cinquanta bibliotecaris, llibreteres, professors, mestres i responsables de clubs de lectura.

L’encarregat de clausurar l’acte va ser David Guzman, periodista cultural especialitzat en literatura i música. Guzman, director i presentador de programes de ràdio i televisió com ara Ciutat Maragda i L’irradiador, va impartir la conferència: «La prescripció lectora en els mitjans de comunicació» on va exposar la situació de les emissions dedicades a la cultura i els llibres a casa nostra. La presentació va ser comentada a partir d’una tria d’exemples d’èxit radiofònics i televisius de programes sobre llibres de mitjans catalans, espanyols, francesos i italians.

El postgrau de Prescripció Lectora, però, no s’acaba aquí. Gràcies al suport del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya es proposa una nova edició, la 3a, per a l’any 2019 (febrer-desembre). Les preinscripcions ja són obertes.