• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Cloenda del Centenari de la Facultat i presentació de la Nadala 2015 de la Fundació Carulla (19 de novembre)

novembre 19, 2015 @ 18:00 - 19:00

El proper dijous, 19 de novembre, a les 19 h, tindrà lloc a la Facultat la cerimònia de cloenda del Centenari de la Facultat.

En el transcurs d’aquest acte, es presentarà la nadala que publica anualment la Fundació Carulla i que, en ocasió de l’Any de les Biblioteques, està dedicada a la història de l’Escola de Bibliotecàries i de les biblioteques a Catalunya.

El llibre/nadala Biblioteques. De l’Escola de Bibliotecàries al llibre electrònic ha estat coordinat per Lluís Anglada i hi han col·laborat Lluís Agustí, Laura Borràs, Assumpció Estivill, Carme Fenoll, Reis Fontanals, Marga Losantos, Teresa Mañà, Cristóbal Urbano i Núria Ventura.

Intervenen:

• Ernest Abadal, degà de la Facultat de BiD
  • Carina Rey, comissionada per a Sistemes d’Informació i Documentació, per delegació del rector de la UB
  • Carles Duarte, director de la Fundació Carulla
  • Ramon Pla i Arxé, filòleg i crític literari
  • Lluís Anglada, coordinador de la Nadala 2015 i director de l’Àrea de Biblioteques, Informació i Documentació del CSUC
  • Carme Fenoll, directora del Servei de Biblioteques de la Generalitat de Catalunya

Condueix: Lluís Agustí, professor de la Facultat de BiD

Durant l’acte, es lliurarà el 3r Premi de Recerca de Batxillerat en l’àmbit de la Informació i la Documentació, instituït per la Facultat i el Col·legi Oficial de Bibliotecaris-Documentalistes de Catalunya.

Confirmeu, si us plau, l’assistència a: bibdoc@ub.edu.

Mostra els detalls

Data: