Cloenda dels seminaris de Pràcticum del grau d’IiD

Avui, dijous 9 de gener, ha tingut lloc a la Facultat la sessió de cloenda dels seminaris del Pràcticum del grau d’Informació i Documentació, que aquest semestre ha estat tutoritzat per Maite Comalat, Javier Guallar, Jesús Gascón, Teresa Mañà i Aurora Vall, i coordinat per Constança Espelt.

El professor Javier Guallar ha obert la sessió amb una presentació sobre els perfils professionals híbrids i, a continuació, dos tutors de centres de pràctiques —Montse Urpí, responsable de l'àrea de Comunicació i Difusió (Biblioteca, Publicacions i Comunicació) de l'ESMUC, i Jordi Serchs, director de l'Arxiu Fotogràfic de Barcelona— han exposat la seva visió de l’exercici de la professió, tant pel que fa al desenvolupament de les funcions del lloc que ocupen i a la feina del dia a dia, com a la seva trajectòria professional. Les intervencions s’han complementat amb una àmplia participació dels estudiants en el debat final.