Col·laboració del grau de Comunicació Audiovisual amb la Facultat de Farmàcia

Professors i alumnes del grau de Comunicació Audiovisual col·laboren amb la Facultat de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació. El plató de Comunicació Audiovisual de la Facultat de Biblioteconomia i Documentació ha acollit una sèrie d’entrevistes a professors i exprofessors de la Facultat de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació, que formen part del vídeo inaugural de l’exposició «Del sobresaliente a l’excel·lent. La represa del català a Farmàcia».

Les entrevistes presenten la problemàtica que es va produir quan, després dels anys de repressió lingüística durant la dictadura franquista, es va abordar el procés de recuperació de la llengua catalana en l’àmbit acadèmic universitari. L’exposició està organitzada per la Comissió de Política Lingüística de la Facultat de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació, els Serveis Lingüístics i el Vicerectorat d’Arts, Cultura i Patrimoni de la Universitat de Barcelona.

L’exposició s’inaugurarà el 12 de desembre de 2018 a les 12 h a la Facultat de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació.