Comença el segon semestre i s’incorporen professors nous

Avui, dilluns 11 de febrer, ha començat el període de docència dels diferents ensenyaments de la Facultat corresponent al segon semestre.

Josep Àngel Borràs s'incorpora com a professor associat al grau d'Informació i Documentació. El professor Borràs —que ja havia col·laborat amb la Facultat entre els cursos 1993/94 i 1995/96— impartirà l'assignatura Informació i formats digitals. Al seu torn, Javiera Oyarzun, del Departament de Psicologia, s'incorpora a l'equip de professors que imparteix l'assignatura Fonaments de cognició humana.

El grau de Comunicació Audiovisual compta també amb professors nous: Ricardo Íscar, que impartirà l'assignatura Realització audiovisual juntament amb Ricard Belis i és realitzador de documentals com ara: A la orilla del río, Badu. Historias del desierto del Negev, La Punta del Moral, El cerco o Tierra negra, i Arola Valls, professora associada del Departament de Didàctica de l'Educació Visual i Plàstica, que impartirà l'assignatura Estètica i audiovisuals.