Conferència de France Bouthillier sobre intel·ligència competitiva

El passat 21 de novembre va tenir lloc una conferència de la professora France Bouthillier sobre «Competitive intelligence: The need to see its potential for information professionals» en el marc de l’assignatura Informació i Societat del grau d’Informació i Documentació.

La conferència va repassar els antecedents de la intel·ligència competitiva, la seva presència en plans d’estudis i cursos de formació, així com les oportunitats que obre per als professionals de la informació i les seves perspectives de futur.

France Bouthillier és professora de la School of Information Studies at McGill University (Canadà). Va visitar la nostra facultat el 2012 i també va ser present al seminari internacional LISER de 2015. Ha estat directora de la School of Information Studies i actualment és responsable dels estudis de postgrau a McGill University.