Conferència sobre incunables de Fermín de los Reyes

El passat 19 de desembre va tenir lloc la conferència «Incunables: certezas, enigmas e insólitos hallazgos» a càrrec de Fermín de los Reyes Gómez (Universidad Complutense de Madrid) sobre les metodologies d’estudi i identificació dels llibres impressos al segle XV. El professor Fermín de los Reyes ha publicat recentment el llibre La imprenta y el más allá: las Bulas de San Esteban de Cuéllar (Segovia) i és coordinador d’un projecte de catalogació dels incunables espanyols que inclou els de Catalunya. A la conferència va oferir alguns noves troballes que permeten millorar el coneixement d’alguns d’aquests impresos, precisar la cronologia i els tallers, mostrant la necessitat d’un estudi dels documents i dels llibres amb una lectura detallada dels textos.

Al mateix acte, el professor de la Facultat Lluís Agustí va presentar el llibre Edición y publicidad del libro. Las estrategias publicitarias en España e Hispanoamérica (siglos XVIII-XX).