Campus

Convocatòria de beques de col·laboració amb el Centre d’Estudis Jurídics i Formació Especialitzada

El Centre d’Estudis Jurídics i Formació Especialitzada (CEJFE) ha convocat 15 beques de col·laboració per desenvolupar estudis, treballs i tasques d’assistència i suport relacionades amb diferents àmbits d’actuació del Centre. N’hi ha dues que poden interessar especialment als estudiants de la nostra Facultat:

• 1 beca per col·laborar en matèries d’arxiu i gestió administrativa
  • 1 beca per col·laborar en matèries de biblioteconomia i documentació

Per optar-hi, cal estar cursant el grau d’Informació i Documentació, el grau superior d’Arxivística i Gestió de Documents o algun màster o postgrau relacionat amb l’arxivística i la gestió documental. També pot sol·licitar la beca algú que hagi obtingut un títol de grau, diplomatura, postgrau o màster en alguna d’aquestes especialitats en l’any de la publicació de la convocatòria.

El període de col·laboració s’iniciarà el febrer de 2017 i finalitzarà el desembre de 2017. Cada beca té una dotació econòmica de 650 euros mensuals i el termini per presentar les sol·licituds acaba el 28 de novembre de 2016.

Per a més informació, consulteu: