Campus

Convocatòria de dues beques de col·laboració per fer d’informador sobre els graus de CAV i IiD al Saló de l’Ensenyament

El Servei d’Atenció a l’Estudiant ha convocat 58 beques adreçades a estudiants que vulguin col·laborar en tasques d’informació sobre l’oferta formativa de la UB al Saló de l’Ensenyament 2017 en torn de matí o de tarda. N’hi ha dues que estan adreçades a estudiants de la nostra Facultat i els requisits que cal complir són:

• ésser estudiant d’algun dels ensenyaments de grau de la Facultat de BiD
  • acreditar el nivell C1 de domini del català
  • haver superat un mínim de 120 crèdits

I es valoraran com a mèrits:

• coneixements sobre els graus que s’imparteixen a la Facultat de Biblioteconomia i Documentació i sobre les sortides professionals dels graduats
  • participació com a voluntari en activitats acadèmiques i socials
  • realització de pràctiques no curriculars
  • formació complementària relacionada amb els ensenyaments
  • experiència en atenció al públic.

Aquestes beques són incompatibles amb altres beques de col·laboració. El termini de presentació de sol·licituds s’ha prorrogat fins al 21 de febrer. Trobareu més detalls de la convocatòria a: https://seu.ub.edu/ajutsPublic/showPublicacion/25345. Enguany, el Saló de l’Ensenyament tindrà lloc del 22 al 26 de març de 2017.