Convocatòria del programa de mobilitat SICUE per al curs 2016-17

Ja s’ha publicat la convocatòria del Programa de mobilitat nacional SICUE per al curs 2016-17. SICUE és un programa mitjançant el qual els estudiants d’universitats de l’Estat espanyol poden realitzar part dels seus estudis (un semestre o un curs sencer) en una universitat espanyola amb què el seu centre tingui establert un conveni.

Els alumnes del grau d’Informació i Documentació de la nostra Facultat poden optar per la Universidad Carlos III de Madrid, la Universidad de Granada, la Universidad de León, la Universidad de Murcia, la Universidad de Salamanca o la Universitat de València; i els del grau de Comunicació Audiovisual per la Universidade da Coruña, la Universidad de Granada, la Universidad de Salamanca i la Universidad de Murcia.

Els requisits previs que l’estudiant ha de complir són:

• Tenir superats 45 crèdits el 30 de setembre de 2015
  • Estar matriculat d’un mínim de 30 crèdits el curs 2015-2016

Termini per presentar les sol·licituds a la Secretaria d’Estudiants: del 10 de febrer al 10 de març de 2016.

Per a més informació: http://www.ub.edu/acad/intercanvis/nacional. També podeu posar-vos en contacte amb el coordinador del SICUE del grau d’Informació i Documentació, la professora Marina Salse (salse@ub.edu), o amb el del grau de Comunicació Audiovisual, el professor Jorge Franganillo (franganillo@ub.edu).