Campus

Convocatòria del programa Erasmus i altres programes de mobilitat internacional per al curs 2015-16

Ja és oberta la convocatòria perquè el curs 2015-2016 l'alumnat de la Universitat de Barcelona participi al Programa Erasmus+ i en altres programes de mobilitat internacional (convenis específics, convenis generals i CINDA). Aquí trobareu tota la informació sobre les destinacions possibles i els tràmits que cal fer. El termini de presentació de sol·licituds acaba el 30 de gener de 2015.

Per saber més detalls d'aquestes convocatòries, podeu assistir a la sessió informativa que es farà a l'aula 114 el proper dimecres, 10 de desembre, a les 13 h. També podeu resoldre els vostres dubtes escrivint a ori-fbd@ub.edu.

Us recordem que, si voleu conèixer les experiències dels estudiants de la Facultat que participen en programes de mobilitat, podeu fer-ho a Mòbils BiD.