Convocatòria extraordinària de places Erasmus+ per al segon semestre del curs 2017-18: Sarajevo (Bòsnia i Hercegovina) i Khàrkiv (Ucraïna)

S’ha obert una convocatòria extraordinària per oferir als estudiants dues places de mobilitat: una per fer una estada a la Universitat de Sarajevo (Bòsnia i Hercegovina) i una altra per a la V.N. Kazarin Kharkiv National University (Ucraïna) en el marc del programa Erasmus+ KA107 (mobilitat entre països del programa i països associats). La mobilitat haurà de fer-se durant el segon semestre del curs 2017-18 ja que corresponen al projecte ErasmusKA107 de 2016.

La convocatòria estarà oberta fins al 13 de novembre. Si hi esteu interessats, trobareu tota la informació a: http://www.ub.edu/uri/estudiantsUB/erasmus_noUE.htm i també podeu posar-vos en contacte amb la responsable de Relacions Internacionals, la professora Mariona Grané (mgrane@ub.edu), o amb l’Oficina de Relacions Internacionals (ori-fbd@ub.edu). Us recordem que, si voleu conèixer les experiències dels estudiants de la Facultat que participen en aquest i en altres programes de mobilitat, podeu fer-ho a Mòbils BiD.