Convocatòria per participar en l’organització del congrés d’estudiants BOBCATSSS – Barcelona 2014

Sis estudiants de la diplomatura de Biblioteconomia i Documentació o del grau d’Informació i Documentació podran participar directament en les tasques relacionades amb l’organització del congrés BOBCATSSS  – Barcelona 2014. Podeu consultar al web de la Facultat les característiques concretes de la convocatòria. El termini per a la presentació de sol·licituds acaba el 31 d'octubre.

BOBCATSSS és un congrés internacional d’Informació i Documentació que organitzen els propis estudiants. L’edició de l’any 2014 tindrà lloc a Barcelona i la nostra Facultat en serà l’amfitriona en col·laboració amb la Swedish School of Library and Information Science de Borås.

La propera edició de BOBCATSSS, la de 2013, tindrà lloc a Ankara.