Cristóbal Urbano, a El Salvador per treballar en el pla estratègic del CBUES

Del 2 al 8 de setembre de 2017, el professor Cristóbal Urbano ha estat a El Salvador per actuar com a facilitador del «Taller de impulso a la redacción del plan estratégico 2018-2022 del Consorcio de Bibliotecas Universitarias de El Salvador (CBUES)» i per concretar el treball d’acompanyament que desenvoluparà fins a final d’any, quan està prevista l’aprovació del pla. Ja han passat set anys des del naixement del Grup Promotor del CBUES de la mà d’un projecte de cooperació PCI-AECID coordinat per la Facultat, i el Consorcio ha decidit elaborar un pla estratègic que pugui esdevenir un instrument útil per a la consolidació institucional, la millora organitzativa i la sostenibilitat econòmica. Actualment, formen part del CBUES onze universitats i la Biblioteca Nacional d’El Salvador.