Curs de Sílvia Argudo a València per a professorat de secundària

La professora de la Facultat Sílvia Argudo va començar el passat 24 de setembre el curs semipresencial de 30 hores per a professorat de secundària «Recursos digitals per a la recerca i tractament de la informació. Alfabetització informacional (ALFIN)».

El curs està organitzat pel CEFIRE (Centre de Formació, Innovació i Recursos per al professorat), de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport de la Comunitat valenciana i inclou tres sessions presencials a la seu del CEFIRE de València.

L’objectiu és treballar amb el professorat de secundària els conceptes inclosos en l’ALFIN i en el curriculum AMI per al professorat desenvolupat per la UNESCO. Juntament amb la pròpia adquisició dels coneixements, habilitats i actituds implicats, es pretén que el professorat elabori propostes que permetin aconseguir l’adquisició d’aquestes mateixes competències per part dels alumnes, de forma totalment integrada en les metodologies docents actuals més innovadores i en la seva activitat docent del dia a dia.